När hjärnan har gått för dagen!!

Haha!
Tillbaka efter att jag igår höll på med att skriva en låt till farsan som inte alls gick som man hoppats så skulle jag gå in här å skriva lite men va tror ni hände då???? 
Jo klåpare som man kan vara ibland så tänker man inte på vad man har fyllt i för e-post till kontot utan har skrivt fel!!! Hmmm konstigt eller bara något trögflytande i båda hjärnhalvorna.
Kom hem idag från mitt vanliga jobb och satte ner min stora stjärt i fotöljen och det slog mig att kanske kanske hade jag igår fyllt i .se istället för .com ... hmm till min förvåning funkar ena hjärnhalvan idag! JAG ÄR TILLBAKA.
Ska nu medela min kära syster att jag löste det.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hahahaha...du är ju för go...hahaha, skönt att det löste sig ialla fall..

2009-12-22 @ 22:27:45
Postat av: Sussie

Hahahaha...du är ju för go...hahaha, skönt att det löste sig ialla fall..

2009-12-22 @ 22:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0