Usch vakna tidigt när man inte behöver det!

Vaknade tidigt i dag fast jag är ledig...skit...
Jo har ju lovat att köra svärfars bil till bilprovningen kl 07:15 ,nja lite tidigt men man gjorde dagens första goda gärning.
Hade gärna legat kvar i sängen och sussat lite till.....ZZZZZZZzzzzzzzzZZZZZZ.......öhh ja just det häär e jag igen.
Jag kom hem kl 08:30 trött o eländig så ursäkta min skrivning,i väntan på att andra i huset ska vakna så drog jag igenom AB (aftonbladet) läste att Amy Winehouse  kollapsade i sitt hem av utmattning???
Vadå utmattning? ....hmmm...kan man bli uttmattad av knark ,sprit och allmän idioti genom att skita i att äta och dricka normala ting så som vatten,makaroner,kött,mm.....
Inte kan hon sjunga heller!!!!!
Nog om henne man blir ju bara förbannad.
Europe spelar på hovet (Stockholm)kolla på det om ni kan det lär gunga..
Nä nu åter till sängs.....natti natti...

(PS:Roonie i Roling Stones kan dra åt HE...TE)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0