Ett tråkigt måste!!

Jo denna dag börjar lida mot sitt slut och jag har jobbat lite på
att ta fram melodi till texten jag skrev,gick inget vidare.
Satt i två timmar och höll på med att försöka få min studioutrustning
att funka tillsammans med min nya dator.
Nu när man äntligen fått det att fungera så börjar ju klockan att bli lite för mycket
för att spela in här hemma,så jag lägger ner det för i dag!
Nu till det tråkiga.......måste rensa förådet imorgon...blä..blä..fy vad jag hatar sånt
men det är ju ett måste,flyttar ju den 29/1 och jag vill ju inte kånka med mig allt gammalt skräp som ska slängas
så det blir att kavla upp armarna och tömma......hmm...mycket ska tömmas
och inte bara mitt skräp utan andras med ...hahahahahaha...nä  va tråkigt springa med den skiten upp till sortergården
 och stå där som ett fån å undra vad som ska vart.
Jaja det e bara att bita ihop.
Tråkigt..tråkigt...tråkigt.....tråkigt..........tr.å..ki...gt.....ZZzz
zzzZZZzzzzZZZzzz........ZZzzzZZzzzzzZZzzzzzzZZZZZ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0