Tillbaka från de döda!!!!!!!

Ja från de döda ...min dator (hahahaha) ingen mästrar den som jag!!! ....på att laga.
Jo nu är jag tillbaka igen efter jul, sjukdom och datahaveri.....jo på tal om sjukdom vill jag bara tillägga att halsfluss är en förbannat dum jä**a sjukdom,den fan som kom på den borde skjutas,plågas,torteras tamefan,denna gången hadde jag tur i oturen skiten kom efter jul och inte som förra piss julen dagen innan + 2 resor till lagom när man slutat med penicelinet.
Nä nog om det ..blir ju bara depremerad skulle åkt till min kusin i helgen men det sket sig kunde inte ringa heller pga halsjävlen samt febern har ju inte deras mobilnr så man kunde ju inte messa heller....förlåt att jag inte kunde komma eller ringa (Namira)hoppas du förlåter mig?
Bläddrade igenom AB (Aftonbladet) står som vanligt en massa skit men en grej gjorde att man höjde ögonbrynet något , jo man fick ju skratta lite (hihi) står att SLASH från G n´R skule få en stor summa pengar för att börja spela i G n´R igen!!!! Han tackade givetvis nej till detta (bra killen du e ju min idol stå på dig)men till det roliga ....det är ju GAMMLA nyheter AB.
Slash liksom jag tänker inte bara på pengar man ska ju ha kul med musiken annars blir det inte bra blir bara pankaka av allt.


Kommentarer
Postat av: Suzana

Du ska inte va så kiiiiiiiiinkiiiiiiiiiiii... lilleror, lite baskilusker är bra...hahaha ;)

skojsar bara, skönt att du inte hade halsfluss på julafton...du har ju haft det ett par gånger, du kanske är ovän med Tomten och får det i julklapp varje år av honom...har du tänkt på det någon gång, du får ställa ut GRÖT till honom veckan innan julafton...hahahhaa

Kram!

2010-01-13 @ 22:19:58
URL: http://suzanamusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0